loading...

www.shz1music.ir

فرزاد فرخ دیوانه جان دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوانه جان Farzad Farokh - Divaneh Jan ترانه و موزیک : امین همه خانی ؛ تنظیم : مجید قدیانی + متن

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوانه جان

mohsen abedi بازدید : 37 پنجشنبه 24 بهمن 1398 : 22:43 نظرات (0)

فرزاد فرخ دیوانه جان

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوانه جان

Farzad Farokh - Divaneh Jan

ترانه و موزیک : امین همه خانی ؛ تنظیم : مجید قدیانی

متن ترانه دیوانه جان از فرزاد فرخ

چشمان تو در قلب من / فرمانروایی میکند

این نبض تندم خبر از / بد ماجرایی میکند

اینستاگرام شیزوان موزیک

اینستاگرام فرزاد فرخ

متن ترانه فرزاد فرخ به نام دیوانه جان

چشمان تو در قلب من
فرمانروایی میکند
این نبض تندم خبر از
بد ماجرایی میکند
آتش زنی بر جان من
در هر نفس با هر نگاه
من که گرفتار توام
دیوانه جان با من چرا
دیوانه جان با من بمان
ابرمو گرفته بی تو آسمانم
قایقم غمت شکسته بادبانم
دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم
به تو علاقه ام یه لحظه
کم نشد خیال تو
یه ثانیه ام جدا ازم نشد
به جان سپردمت
تو جان من شدی
که عقل من حریف
قلب عاشقم نشد
دیوانه جان با من بمان
ابرمو گرفته بی تو
آسمانم قایقم غمت شکسته بادبانم
دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 1,860
  • بازدید کلی : 11,634