loading...

www.shz1music.ir

سالار عقیلی مادر دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر Salar Aghili – Madar ترانه : محمدرضا یار ؛ موزیک : ابوالفضل صادقی نژاد ؛ تنظیم : سع

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام مادر

mohsen abedi بازدید : 28 جمعه 25 بهمن 1398 : 23:48 نظرات (0)

سالار عقیلی مادر

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر

Salar Aghili – Madar

ترانه : محمدرضا یار ؛ موزیک : ابوالفضل صادقی نژاد ؛ تنظیم : سعید زمانی

متن ترانه مادر از سالار عقیلی

بگذار سر بر شانه ات / بگذار سر بر شانه ات

بگذارم امشب چشمی / پر از باران برایت دارم امشب

اینستاگرام شیزوان موزیک

اینستاگرام سالار عقیلی

 متن ترانه سالار عقیلی به نام مادر

بگذار سر بر شانه ات
بگذار سر بر شانه ات
بگذارم امشب چشمی پر از
باران برایت دارم امشب
بگذار سر بر شانه ات
بگذار سر بر شانه ات بگذارم امشب
چشمی پر از باران برایت دارم امشب
میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی
خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب
میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی
خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب
من کودکانه از زمانه میگریزم
مادر ببین انگار من تب دارم امشب
بی تو هوا کم دارد این کاشانه مادر
این قلب خسته میدهد آزارم امشب
میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی
خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب
میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی
خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 1,868
  • بازدید کلی : 11,642