loading...

www.shz1music.ir

حسین قربانی مامانی کجایی دانلود آهنگ جدید حسین قربانی به نام مامانی کجایی Hossein Ghorbani – Mamani Kojaei + متن ترانه مامانی کجایی از حسین قربانی هنوزم نم

دانلود آهنگ حسین قربانی به نام مامانی کجایی

mohsen abedi بازدید : 36 چهارشنبه 30 بهمن 1398 : 9:50 نظرات (0)

حسین قربانی مامانی کجایی

دانلود آهنگ جدید حسین قربانی به نام مامانی کجایی

Hossein Ghorbani – Mamani Kojaei

متن ترانه مامانی کجایی از حسین قربانی

هنوزم نمیدونم چرا اون شب نذاشتی / باهات حرف بزنمو سریع کنیم آشتی

امیدی نداشتی بمونی بامن بمونی بامن / هنوزم تو‌فکرم همون دختر خاصی

اینستاگرام شیزوان موزیک

اینستاگرام حسین قربانی

متن ترانه مامانی کجایی از حسین قربانی

هنـوزم نمیدونـم چـرا اون شب نذاشتـی

باهـات حـرف بزنمو سریـع کنیـم آشتـی

امیدی نداشتـی بمونـی با من بمونـی بـا من

هنوزم تو‌ فکـرم همون دختـر خاصـی

تنهـا کسـی که واسـه پول و پلـه نخواستـی

بمونـی با من بمونـی بـا من بمونـی بـا من

هوا داره دیگـه آروم آروم سـرد میشـه

مامانـی کجـایی پسرت داره مـرد میشـه

توی گلوش پـر از بغض و درد میشـه

میخـوردم زمین و تو میبستـی زخمـام

همیشـه مرحـم بـودی واسـه دردام

کاشکـی الان بـودی کاشکـی بـودی همـرام

هنـوز این دیوونـه میـره عکسـاتو‌ هـی میبینـه

گریـه هـامو فقط آیینـه رو بـه روم میبینـه

نمیـای تو کجـایی تک و تنهـام و بسـه جدایـی

بـا هر کـی بد بـودم بـا تـو‌ کـه خوب بودم خـدایی

معلومـه کجـایـی

هوا داره دیگـه آروم آروم سـرد میشـه

مامانـی کجـایی پسرت داره مـرد میشـه

توی گلوش پـر از بغض و درد میشـه

میخـوردم زمین و تو میبستـی زخمـام

همیشـه مرحـم بـودی واسـه دردام

کاشکـی الان بـودی کاشکـی بـودی همـرام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 2,031
  • بازدید کلی : 11,805